Het is 5:00u en je bent klaar wakker

28 september 2015 - Arlington, Washington, Verenigde Staten

Het is 5:00u en je bent klaar wakker, wat doe je dan? Je begint toch maar een blog! (voor de derde keer omdat de andere twee hopeloos mislukte nadat het hele verhaal was getypt)

Gisteren begonnen aan onze mooie reis. Begon gelijk al spannend omdat Charlotte niet online kon worden ingecheckt omdat ze zich moest melden bij de transferdesk in Reykjavík. Gelukkig kon dit al op Schiphol worden geregeld en werd ze toch nog Ingecheckt. Die beveilingscontroles zijn duidelijk ook niet alles. Om 14:00 onze eerste vlucht naar reykjavik. Daar aangekomen mocht Charlotte toch nog even meekomen voor een full body search. Ook daar wist ze er doorheen te komen. Nadat we even wat hadden gegeten en zaten te wachten op het boarden werd er omgeroepen of er een dokter op het vliegveld aanwezig was. Zo kon Charlotte nog even haar skills laten zien al was er weinig aan de hand. Na de vlucht naar Washington werden we naar het hotel gebracht. In onze kamer wilden we nog maar 1 ding : SLAPEN!

Vandaag staat er een tocht van 15km met een Nederlandse gids op de planning die ons langs de belangrijkste en mooiste gebouwen moet leiden. We hebben er veel zin in!

Liefs, Charlotte en Marco